slideshow 1

Jste zde

TISKOVÁ ZPRÁVA: Branaldi zve na POPAI Day 2013

Společnost Branaldi, přední český výrobce řešení pro in-store komunikaci, je hlavním partnerem letošní prestižní akce POPAI Day 2013. Nejvýznamnější konference o in-store marketingu se uskuteční 21.11.2013 v Kongresovém centru U Hájků v Praze.

Společnost Branaldi je tradičním partnerem akce asociace POPAI. POPAI Day každoročně přináší konferenci Marketing at-retail, vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards a slavnostní galavečer. POPAI Day každoročně navštíví přibližně 500 zástupců odborné veřejnosti – top a střední management výrobců značkových výrobků, zástupci obchodních společností, management reklamních a marketingových agentur a další odborníci. „POPAI Day zdůrazňuje výrobcům zboží a obchodníkům význam in-store komunikace v komunikačním mixu. Jedná se o akci na vysoké úrovni a Branaldi je hrdým partnerem této aktivity. Představit možnosti in-store komunikačních konceptů je i našim cílem,“ říká Tomáš Novotný, interim CEO Branaldi.

„Branaldi jako hlavní partner akce představí návštěvníkům kreativní koncepty komunikace v místě prodeje, zejména prostřednictvím obalů a POP/POS displejů. Právě jejich využití je v boji o zákazníky klíčové,“ doplňuje Novotný.

Marketing at-retail

Konference Marketing at-retail je odborná mezinárodní konference, která každoročně přináší přednášky o současných výzvách a příležitostech v komunikaci v místě prodeje. Návštěvníkům přibližuje specifika reklamy v retailu formou případových studií, výsledků výzkumů efektivity a diskusními panely odborníků.

POPAI Awards

Soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v místě prodeje přináší každoročně přehlídku nejlepších reklamních nosičů.

Gala večer

Slavnostní galavečer je nejen místem pro slavnostní zakončení POPAI Day, ale i místem, kde probíhá vyhlášení a předání cen POPAI Awards.

Tiskovou zprávu si můžete stáhnout ZDE.

 

Česky
X
To prevent automated spam submissions leave this field empty.